Zrozumieć TrainerPRO – część druga
Czas na kolejną serię pytań, kierowanych do agencji TrainerPRO przez Trenerów. W drugiej części ponownie koncentrujemy się na wątku merytorycznym, a już jutro dojdzie również wyjaśnienie aspektu finansowego. Tłumaczymy wszystkie detale, które są dla Was niejasne.
4. Jak wygląda oferowanie Trenerów do poszczególnych Klubów?
W przypadku charakterystyki szkoleniowca pasującej do Profilu Trenera oraz Kryteriów Wyszukiwania, zdefiniowanych przez Klub (optymalnie przy współpracy z agencją), następuje polecenie Trenera z bazy danych marki TrainerPRO. Podmiot sportowy otrzymuje profesjonalne dossier Trenera lub Trenerów (maksymalnie trzech), przygotowane przez agencję analityczno-doradczą, a bazujące na informacjach pochodzących z wypełnionego Arkusza Informacyjnego. Dodatkowe atuty kandydata stanowią dane merytoryczne, zawarte w dokumencie Dodatkowej weryfikacji Trenera, jak również stosowny Certyfikat. Odpowiadamy także na wszelkie pytania Klubu, przybliżając sylwetkę polecanego szkoleniowca. Trener otrzymuje także wiadomość o przekazaniu dossier przedstawicielom konkretnego Klubu. W przypadku zainteresowania poleconą kandydaturą, marka TrainerPRO doprowadza do kontaktu obu stron. Na tym kończy się rola agencji.
5. W ilu Klubach macie Państwo kontakty?
To pytanie całkowicie nie koreluje z charakterem działalności marki TrainerPRO. Po pierwsze, nie zależy nam na masowości oraz polecaniu Trenerów na bazie znajomości. Ten proceder funkcjonuje w Polsce od lat i - jak widać na załączonym obrazku - do niczego dobrego nie doprowadził. Ani Trenerów, ani Klubów. Profesjonalizm polega na jakościowym, starannym doborze Partnerów, zatem będziemy prowadzić rozmowy z setkami Klubów. W kolejnych tygodniach, miesiącach oraz latach okaże się, ile z Klubów zechce się zmieniać i otwierać na działanie merytoryczne. Właśnie z tymi Klubami będziemy współpracować, abyśmy mieli pewność, że polecani Trenerzy trafią w miejsca, gdzie ludzie zarządzający faktycznie będą chcieli zatrudnić konkretnego Trenera. A nie tylko "jakiegoś trenera". Będziemy dążyli do tego, by pomagać partnerskim Klubom w wyznaczaniu Profilu Klubu, Profilu Trenera i Kryteriów Wyszukiwania. Wówczas - mając w bazie zweryfikowanych szkoleniowców - dopasujemy obie strony kooperacji. I wtedy osiągniemy oczekiwany efekt.
- Idea projektu pod nazwą TrainerPRO przewiduje długofalową działalność i spokojny rozwój. Budowle konstruowane naprędce nigdy nie są solidne, ani silne merytorycznie. Mamy precyzyjną strategię i konsekwentnie ją realizujemy. Jesteśmy cierpliwi. Zachęcamy do identycznej postawy - puentuje Założyciel agencji, Marcin Gabor.